Zırhlıoğlu Market Online Müşteri Kayıt Formu

 

Problem: Zırhlıoğlu Toptan, Gross Market mantığı ile çalışan bir market olarak en azından fatura bazında gerekli olan müşteri bilgilerini kayıt etmesi gerekmektedir. Bu da daha önce hiç alış veriş yapmamış müşterilerin ödeme noktasına geldiklerinde ödeme sürecinin uzamasına sebebiyet vermektedir. Çünkü müşterinin alış veriş sepeti bekletilerek müşteri mağazadaki ofise yönlendirilmekte ve orada bir yetkili tarafından bilgileri alınarak müşteri kaydı oluşturulmaktadır.

Çözüm: Müşteri kayıt sürecinin kağıt kalemden kurtarılması, müşterilerin ofise yönlendirilmeden kendi bilgilerini kendilerinin girebilmesi için akıllı cep telefonlarından ulaşabilecekleri online müşteri bilgi kayıt formu oluşturuldu. Bunun için de ödeme noktalarının bulunduğu her yere QR barkodlar yerleştirildi. Akıllı cep telefonunun kamerasını kullanarak QR barkodu okutan müşteriyi hemen bir müşteri kayıt formu ekranı karşılar. Müşteri “Perakende” veya “Ticari” seçimini yaptıktan sonra kendisi ile ilgili olarak sadece fatura düzenlemeye yetecek kadar bilgileri girer. Daha sonra kayıt işlemini bitirir. Sistem kendisine bir müşteri numarası oluşturur.

Müşteri, kasa görevlisine bu bilgiyi vererek kasadaki işlemlerinin devam etmesini sağlar.

Fayda: Böylece

  • Yazım hatalarının önüne geçildi.
  • Mağazadaki ofiste görevli personelin ekstra iş gücü harcamasına gerek kalmadı.
  • Müşteri memnuniyeti oluştu.
  • Kasadaki bekleme süresi azaldı.

Müşteri Hakkında

Zırhlıoğlu Grup, Türkiye’deki en iddialı Gross Market mağazalarının sahibidir. 400’den fazla çalışanı ile perakende sektöründe son zamanlarda adını sıkça söz ettirmektedir. İstanbul, Gebze, Eskişehir, Bursa, Adapazarı, Çorlu’da müşterilerine gerçek indirimli fiyatlarla oldukça avantajlı ürünler sunmaktadır.

www.zirhlioglugida.com.tr

 

Yer:
İstanbul ve Diğer Zırhlıoğlu Mağazaları
Yıl:
2020
Başarı Hikayesi:
Perakende Mağazacılık